Sunday, January 20

I DREAM ABOUT HARRY

                                     

                              

Masih ingat lagi siapa Harry? (bukan nama sebenar) Yess! He's my crush, my number one crush. Saat yang paling best masa ialah aku dapat cakap dengan Harry dan Harry tengah cakap sambil senyum-senyum. Okay, masa tu aku tengah gunting kain. Lepastu, Harry ade kat depan (tak pasti kat mana, tp masa tu tak silap tgh camping)dan aku ada kat bahagian belakang. Masa tu, aku nampak Harry sedang cakap-2 dengan budak perempuan sebaya dia,dan budak perempuan tu bolehla tahan rapat dengan aku. Buat pengetahuan kalian, Harry muda setahun dari aku. LOLS :p Lepastu budak perempuan tu panggil aku, dia cakap "Harry panggil kau, dia kata dia nak tolong gunting kain." 

Pehh, masa tu bukan main happy lagi aku. Lepastu, aku pandang Harry dan Harry SENYUM pd aku. Aku pun fikir "Nak pergi ke taknak ekk, nak pergi taknak." Dan sebagai konklusion, aku tak pergi pun sebab apa aku pun taktahu. Lepastu aku tersedar ! Lahhh, mimpi rupanya. Kesudahannya macam tu aje lah, dah tak tahu ape yang terjadi seterusnya =,= 


           Adios~


εїз thanks for reading , please be my follower :D εїз

No comments:

Post a Comment